среда, 12 декабря 2012 г.

История школы



Великий колектив працівників школи, учнів та їх батьків докладають великих зусиль для того, щоб про школу говорили, що це те місце на Землі, де ви будете завжди відчувати повагу до себе, до своєї гідності з боку тих, хто вас оточує, де намагатимуться підкреслити вашу індивідуальність, де вам створять можливості для розвитку особистісних, без сумніву, великих здібностей.
На 1 вересня 2012 року в школі здійснюють педагогічну діяльність           137 педагогічних працівників, 7 із них працюють за сумісництвом.
Педагогічний колектив працює над вирішенням завдань, пов'язаних із створенням умов для розвитку й самореалізації особистості кожного учня в умовах спеціалізованої школи, розробляє загальношкільну педагогічну проблему «Формування культури життєвого самовизначення особистості». Відповідно до плану розвитку внутрішньошкільної педагогічної системи педагогічний колектив досліджує названу проблему такими етапами:
І етап – «Ми збираємося йти до школи». Мета - адаптація майбутніх першокласників у школі.
ІІ етап – «Молодший школяр». Мета - успішна адаптація та формування позитивного ставлення до навчання;  розвиток інтелектуальної, мотиваційної і емоційної сфер.
ІІІ етап «Молодший підліток».  Мета - адаптація до умов навчання в середній школі; навчаємося вчитися; розкриваємо інтелектуальний, творчий і духовний потенціал,  розвиваємо здібності особистості.
ІV етап - «Допрофільний» - виявляємо рівень розвитку інтелектуальних і творчих здібностей, особистісні риси й професійні нахили; визначаємо внутрішні й зовнішні критерії особистісного зростання; робимо вибір подальшої спеціалізації навчання; навчаємося вирішувати життєві проблеми.
V етап «Адаптація до профілю» - вивчаємо динаміку розвитку особистості;  вирішуємо проблеми адаптації  учнів до нових умов навчання;        формуємо базові компетенції особистості;  навчаємось орієнтуватися у світі цінностей.
VІ етап – «На порозі дорослого життя» - формуємо реальні уявлення про світ професій; досліджуємо профіль інтересів і професійних  нахилів учнів випускних класів; готуємо випускників до життя в суспільстві, яке  постійно розвивається й змінюється.
Це дає можливість школі відповідати на соціальний запит сьогодення, забезпечувати рівний доступ до якісної освіти учням незалежно від національності, соціального походження й майнового стану, ставлення до релігії, місця проживання й стану здоров'я. Обдаровані учні можуть здобути освіту понад державний стандарт. Школа № 57 має свої традиції, якими вона  пишається.
            Педагогічний колектив школи працює над виховною проблемою: Формування культури життєвого самовизначення особистості.

Учні школи працюють під девізом: «Рухатись! Від слабкого – до середнього, Від середнього до сильного, Від сильного до талановитого!»

Мета всього виховного процесу в нашій школі полягає в тому, що, формуючи якості суб’єкта різного виду діяльності, ми домагаємося того, щоб випускник прагнув стати «Людиною Світу», яка:
·        усвідомлює себе громадянином України та визнає цінність цієї приналежності;
·        здатна до навчальної діяльності;
·        здатна до самостійної діяльності;
·        здатна до самовизначення в різних культурних і державно-політичнних формах, толерантна;
·        здатна до комунікації та взаємодії;
·        здатна до саморегуляції та відповідає за свої вчинки.

Система шкільного виховання спрямована на різнобічний розвиток учнів, який можливий тільки в тому випадку, якщо весь набір виховних технологій і методик роботи з дітьми створює умови для самореалізації дитини. Самореалізації  учнів сприяють розвиток у них пізнавальної мотивації й пізнавального інтересу, загально навчальних умінь, навичок, творчих здібностей, уміння знаходити необхідну інформацію, бажання займатися самоосвітою. Головна виховна задача, яку ставить перед собою колектив нашої школи - виховання соціально-активної, високоморальної, фізично розвинутої особистості.



Престижно навчатися у нашій школі, а добре тут навчатися – ще престижніше. У нас усе досягається власним розумом, своєю працею з допомогою педагогів-професіоналів.
Внутрішні приміщення, зовнішній вигляд школи, пришкільної території мають привабливий, естетичний вигляд. У холах школи розміщено державну символіку, герб Луганська, герб та прапор школи; стенди з інформацією про навчальний заклад, інформацією для батьків. Рекреації школи прикрашені живими квітами, за якими доглядають учні школи. На стінах висять дзеркала. На кожному поверсі розташовані тематичні стенди, серед яких досягнення учнів у Всеукраїнських олімпіадах, турнірах, конкурсах МАН, спортивних змаганнях, конкурсах художньої самодіяльності; рейтинг учнів по паралелях, творчий та інтелектуальний олімп школи. 



Навколо школи висаджені ТРОЯНДИ, розбиті квітники. На території школи висаджені ялинки, берези, тополі, горобини, клени;  немає колючих дерев і кущів, рослин з отруйними ягодами. Зелені насадження знаходяться на відстані 3-5 м від школи.





Школа має гарну бібліотеку в якої є:
два абонементи з читальними залами:
•         для 1-6-х класів (корп. 1) площа 60, 8 кв. м., 20 посадкових місць ;
•         для 7-11-х класів (корп. 2) площа 73, 7 кв. м. 36 посадкових місць;
книгосховище;
Основні показники роботи бібліотеки на 01.01.2011 р.
Бібліотечний фонд - 70707 одиниць
У бібліотеці оформлена постійно діюча виставка "Обдарована дитина". Оформляються книжні виставки та тематичні полиці з тем навчальної діяльності учнів, учасників олімпіад різних рівнів (обласних, Всеукраїнських, міжнародних), МАН. Наприклад, "Дивовижний світ хімії",   "Спорт любить сміливих".
уся робота спрямована на
•        бібліотечно-інформаційне обслуговування користувачів у забезпеченні
всіх напрямів навчально-виховного процесу школи в засвоєнні як
програмних, так і позапрограмних вимог, у самоосвіті;
•        формування в учнів умінь та навичок бібліотечного користувача;
•        усебічне сприяння підвищенню фахової, педагогічної майстерності
вчителів, вихователів, батьків шляхом популяризації педагогічної
літератури й надання інформації про неї;
•        виховання в учнів інформаційної культури сталого прагнення до
пошуку інформації, свідомого добору джерел, навичок систематизації
та особистої оцінки;
•        координацію діяльності бібліотеки з громадськими організаціями,
співпрацю та взаємодію з освітянськими та бібліотеками інших систем і
відомств.





У школі працюють практичні психологи Овчіннікова І. В. і Радіонова О.П.   Психологічна служба розташована в  окремому кабінеті.



 Проблеми над якими працює служба:
1. «Психологічний супровід учбово-виховного процесу – основа формування культури життєвого самовизначення  учнів|особистості|»
2.  «Моніторинг за формуванням в|біля| учнів ключових|джерельних| компетентностей|».
Головною метою роботи психологічної служби школи є формування в учнів ключових компетентностей: соціальної, мотиваційної та функціональної, та особистої відповідальності за своє життя .
       Психологічна служба активно співпрацює з обласною філією МАН у секції «Психологія». 








Комментариев нет:

Отправить комментарий